6. ledna 2014

I love greens

Destive rano... tak presne takove ja ze srdce nemusim. 

Rano jsem Vilinku zavedla do jeslicek a pak se vrhla na presazovani  zelene. 

Jednoduchym green flowers zacinam prichazet na chut. 

Ozivi prijemne interier, daji se lehce a snadno kombinovat a co me snad tesi nejvice je, ze nejsou narocne na pestovani. 

Kvetinacek v barve fungi mam od TineK Home a spolu se svickou jsem si jej poridila v dalsim uzanem danskem obchudku Liv og have

S reportazi o tomto snovem svete vas zcela urcite prekvapim v pristich tydnech. 

Konecne mi take dorazila nova kniha ze sveta mody Unseen Vogue, po ktere jsem uz dlouho pokukovala.

Takze to vypada na caj, hrejivou decku, svicky kolem a cteci krouzek muze zacit.











Krasny a uspesny start do noveho tydne. 



Marketa

2 komentáře:

  1. Marétk krásné fotky a ta sbírka knih, áách! Mně se nějak nedaří ji rozšiřovat, vždy, když si u nás něco objednám, po čtyřech týdnech mi napíšou, že nejsou schopni dodat:-(. Zelenáje pro mě taky příjemným osvěžením. Na reportáž z obchůdku se těším! Měj se krásně, papa

    OdpovědětVymazat
  2. Hi! I just discovered your blog and I love your photos! I stay here .. Kisses from Spain.

    OdpovědětVymazat