20. února 2014

Girlie morning

Zcela urcite je ma kazda z vas.... par kousku, ktere proste milujete a jsou vasimi oblibenymi. 

Ja nemusim ani dlouho premyslet, abych je dokazala vyjmenovat. 

Mam je totiz v loznici na komode skryte v pruhledne krabicce a v cerno-zlate misce, kterou jsem si koupila pred nekolika dny.

V misce mam sve momentalne oblibene hodinky znacky Fossil, ktere jsou neuveritelne vsestranne. K satum nebo kalhotam.. vzdy vykouzli novy look. 

Svou Pandoru stridam s masivnim zlatym naramkem od sve tchyne, ktery ma pro me neuveritelnou hodnotu. Manzelova maminka mi jej dala minuly rok k 30tym narozeninam.  Presne 40 let po te, co si jej sama za nasetrene penize nechala vyrobit jako vzpominku na Spanelsko, ze ktereho pochazi.

Moc by se mi libilo, aby prave tento naramek byl ''darovaci''. 
K vyrytemu roku1973 necham vyryt i rok 2013 a az jej pak jednou dostane ma dcera, tak se tam vyryje dalsi datum a pak dalsi a dalsi a dalsi. 
Tajne si preji, aby zustal v nasi rodine po dlouhe a dlouhe roky a pro nositelku byl necim, jako je talisman.

V krabicce mam i svou nejoblibenejsi broz ve tvaru kopretiny, kterou jsem dostala, den pred svatbou, take od manzelove maminky. Puvodne patrila jeho babicce spolu s nausnicema. Z tech  manzelova maminka nechala vyrobit take broze. Jednu pro sebe, druhou pro mou maminku a ja mam broz puvodni. 
O tom, jakou ma pro me broz nevycislitelnou hodnotu, snad nemusim ani psat. 

K mym favourite ones patri posledni dobou i rtenky, ktere jsem si opravdu zamilovala a ruz od Chanel. 




















Jeste premyslim nad nejakym smrncovnim lakem na nehty, tak snad si brzo udelam radost. 

Cim si zprijemnujete dny vy?


Krasny ctvrtek


Marketa





















16 komentářů:

  1. Market, to je hezké. Tchýně tě musí mít opravdu moc ráda. Normálně mě to dojalo... Já mam takto naušničky, které nosila jako malá moje máma, pak já ...a teď nemá kdo. Tak je mám schované, občas na ně kouknu a přemýšlím, jestli třeba přeskočí generaci a jestli o ně bude vůbec někdy někdo ještě stát....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sari, dobre schovej ty nausnicky, jsem si jista, ze vnucce budou sluset :)
      Ja mam takove rodinne poklady nejradeji... Pro me maji neuveritelnou hodnotu.
      S Vili moc tetu zdravime :)

      Vymazat
    2. Pro vnučku ;-) Děsná představa.... Ještě nejsem tak stará :-D :-D

      Vymazat
    3. :) no, na babicku nemusis byt prece stara :) :)

      Vymazat
    4. Zrovna jsme to na školním srazu probírali a ještě žádnou babičku ve třídě nemáme. Ale pár holek už má namále... :-D :-D Já mám ještě čas ;-)

      Vymazat
  2. Tyhle putovní rodinné šperky jsou krásná tradice. Rodinné pouto je nejsilnější a je to nádhera.
    Já osobně mám v poslední době potřebu cukru, takže dny si zpříjemňuju třeba čokoládou a zeleným čajem (abych to nějak vyrovnala :) ). Všichni už se tady připravují na jaro, ale já si myslím, že je to předčasný a příroda nás ještě překvapí, i když teď už raší pupeny, nic to nejspíš neznamená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marketko, mas pravdu. Rodinne pouto je nejvic, tedy aspon pro me ano.
      Ten cukr mame spolecny, ja mam nejakou zravou... snim na co prijdu :) a cokolady nejvic :) a zeleny caj, ten miluju. Mam par zelenych caju od Løv a tech se nemuzu nabazit.
      Krasny start do noveho tydne a dekuji za milou navstevu.

      Vymazat
  3. Markét naše tchyně jsou asi kámošky :-). Já mám od své starožitný zlatý prsten s perlami a k Vánocům jsem dostala masivní zlatý řetěz na ruku, který ji kdysi daroval tchán a který si mimochodem musím nechat zkrátit :-). Brož je úžasná a náramek taky, ještě když se nám stylově hodí, je to opravdu poklad. Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sari.. zeptam se te svoji :) Ten prstem musi byt opravdovy skvost. Ja mam perly moc rada, od tchyne jsem dostala takovy krasny perlovy nahrdelnik minuly rok,takze i ja patrim do fanklubu milovniku perel :)
      A je pravda, ze cim vic, se nam rodinne sperky hodi k outfitu, je to takove vetsi mensi plus... prilezitosti, kdy je ''vyvetrat'' je pak mnohem vic, ale clovek musi byt vice obezretnejsi.

      Srdecne pozdravy a mavam

      Vymazat
  4. Máte to moc a moc krásné a misečku (co v ní máte šperky) máte prosíím odkud?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji a vitam Vas. Misku jsem kupovala v danskem obchode Magasin, ale v Cr bohuzel nevim, kde by se dala koupit. Zkuste zadat do googlu a vyjede Vam mnoho podobnych black and gold bowls.
      Krasny vikend

      Vymazat
    2. Myslím, že v Butlers jsem viděla podobnou, ale už je to delší dobu... www.butlers.cz

      Vymazat
  5. Rodinné šperky sú poklady a na cene nezáleží. Myslím, že spraviť si náladu preberaním takýchto krás je dobrý nápad. Miska je tiež moc krásna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niko, ja souhlasim :) pokazde, kdyz se jich dotykam, tak premyslim, jestli delaly nekomu radost, pri jake prilezitosti byly noseny...
      Miska je skvela, dobry kup :) dekuji za milou navstevu

      Vymazat
  6. Markétko, to je krása .... rodinné šperky .... moje maminka má od své tchýně nádherný prstýnek s monogramem MH ..... měly obě dvě stejný monogram .... já ho měla jako holka taky a tak jsem si ho tajně přála ..... pak jsem se vdala a už ho mám jiný .... ale po tom prstýnku pořád tajně toužím .... je to pro mě vzpomínka na babičku ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makinko, moc Ti preju, aby jednou ten prstynek zdobil Tvoji rucku... vzpominky jsou strasne silne a mocne carodejky plne emoci. Ja to moc dobre znam. :)
      Rodinnym pokladum slava
      Krasny zbytek nedele a moc zdravim.

      Vymazat